¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

No estás conectado. Conéctate o registrate

Hola... (no se m'ha ocurrit altre títol xD)

Ir abajo  Mensaje [Página 1 de 1.]

anonimous



Hola
La veritat es que acabe de llegir unes quantes presentacions i m'he donat conter de que jo no se tant ni de manga (encara que m'encanta el poc que he llegit), ni d'anime, ni de la musica que he vist que posava la resta de la gent...
jJo basicament vauig descobrir tot aquest mon gracies a les cartes magic de les que haureu sentir parlar, quan anava a futur@ sempre hem parava a mirar tots els mangues... pero despres d'un temps d'anar alli a jugar molt a sovint va deixar d'anar la gent i jo al veure que no anava ningu vaig deixara apartat el joc.
I l'altre dia buscant per internet vaig trobar aquesta pagina e inclus un tema en la seccio jocs de magic the gathering, jo ja estava pensant que podria registrarme i tornar a jugar fins que hem vaig donar conter de que era del 2008 :( i ara basicament ademes de saber un poc mes de les coses que parleu aci m'agradaria saber si algu juga a magic's en gandia¿?Recorde que inclus hi havia un grup de gent que feia torneigs i jo vaig anar a 2...

P.D.: mentre anava a futur@ tambe hem vaig interesar per warhammer i vaig intentar crear el meu exercit pero al deixara apartades les maagic's tambe vaig deixar aço algu juga a warhammer¿?

Volver arriba  Mensaje [Página 1 de 1.]

Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.