Baha escribió:Perdona, però en tots els casos sense excepció el que tarda sempre eres tu.
Quan jugàvem DS, ho feiem en estiu. Tu la vas tindre en Nadal.
Quan jugàvem magic, tu et comprares les coses mil anys més tard, i per a aleshores jugarem prou, anant a tornejos de tenda, presentacions o inclús el regional. Tu no vingueres a ningun d'ells.
Smash no va ser una moda, per a res. Estos xavals ja jugaven a l'Smash abans de que jo entrara en el grup, o siga que portaven jugant com més de 3 anys a l'Smash quan tu jugaves.
En pocs casos va ser una moda "ràpida", perquè totes elles ocuparen més de 6 mesos o aproximadament això. En qualsevol cas, el que passa ací és que tu eres el que tarda a acoplar-se a la nova moda, no tinc la culpa de que te gastes la pasta quan ja ha passat de "moda" una cosa, deuries ser un poquet més visionari i donar-te compte tu soletes.
I el millor de tot és que l'exemple el tens en el joc que estem comentant:
Karraska en el msn escribió:ja vorem, si pille molta money pa nadal mel pillare lo mes segur i de pas te pagare el tf2
En nadal? No cal que te'l pilles ja, perquè segons tu "haurà passat de moda", així ahorres per a lo pròxim que vinga i ja està :). I deixa de fumar.
Bé, tens raó en lo que dius de que me acople tard, pero si no tinc diners en ixos moments no puc anar al banc i dir, doneu-me un prestamo per a Magic o per a lo que siga ;-) Per aixó desde que vos vaig calar, temps de magic i tal, pase de comprarme les coses que teniu vosaltres per caprixo. El L4D no es un caprixo tio, a mi me agraden els jocs de FPS i tal i este no es pot piratejar, fa falta el original, igual que em va pasar en el counter. Es com si jo ara, pues no se tio, diguera: "Em vaig a comprar una PDA" i se fica de moda entre nosaltres i tu no te la pots pillar perque no tens pasta, quan te la compres al cap de 2 mesos o així ja ha "pasat de moda". Pues bé, segons tu seria culpa del que no te diners, no? I si ixa persona no li entren cap ingresos, de aon els trau? Venent droga? Furtant en les cabines o aon siga?
Per a mi seria molt facil dir: "Ostia estos tenen acó i "esta de moda" entre nosaltres, com tinc pasta pues m'el pille, però quan no hi ha tio, no es pot traure res. Ho dic per a que te fiques en la situacio de ixa persona que no te poder adquisitiu. Que ultimament no tinc ni per a comprar tabaco...
Ara te conteste punt per punt lo que dius tu:
1.- Lo de la DS, si tens rao no ho discutisc, pero torne a dir again lo de la pasta, vaig tindrem que esperar-me fins a les estrenes de nadal i tal :S
2.-Lo de magic no es cert el que dius, quan vau iniciar a Sergio (el de la tenda) a magic, vaig ser dels primers en comprarli un mazo, "Marcha interminable", lo dels tornejos si que te done la raó, pasava de gastarme 20 euros cada volta+tren+menjar per a anar a jugar a un joc que soles jugava els findes alli en la tenda un rato fins que cobraren per sentarte en les cadires xD
3.-El Smash com ja e dit dalt, jo al final tambe el vaig aburrir, però es un joc que li podriem haver tret molt de ell en les ocasions en que ens aburrim infinito.
4.-Lo del L4D ja te dit que m'el tinc que comprar, no perque siga una moda, sino perque me agrada.
Ale va, este finde de copixueles per ai, si hi ha pasta clar esta xD