¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

No estás conectado. Conéctate o registrate

» Otros » Offtopic » Indignación

Indignación

4 participantes

Ir abajo  Mensaje [Página 1 de 1.]

1Indignación Empty Indignación Lun Sep 01, 2008 9:29 pm

KrrasK

KrrasK

Be, escric este post en protesta per la compañia de telecomunicaions Orange. Promet servir un producte que despres realment es fals. TIMOOOOO!!!

Us explique la meua situacio.

Fa uns cuants mesos jo tenia 1 mega de conexio, osiga 100 kb/s de baixada mes o menos-->resultat 60-80 de baixada. Si ja se que el internet es un protocol ppoV i tcp/ip i aixo consumix un 20% de ancho de banda pero lo mes fort be ara.

Tenia 1 mega de conexio com e dit i un dia em toca una señoreta oferint-me una altra oferta. Per uns 5 euros mes al mes et donem 6 megues, be ho pense en la familia durant un par de dies, comprobem la cobertura i resulta que a ma casa arriben 20 megues, comprobat desde la centralita, 20 megues puc tindre i no tindria perdida, be si, el 20% ixe del que vos e parlat anteriorment. Be al prinsipi al tindre el cambi de 1Mb a 6Mb el vaig notar prou, dic, ostia en DD descarrega a saco, pero desde que e tornat de vacanses, en vacanses estava en el pc de mon tio 3 megues orange tmb, no e notat ningun cambi, i dic, sera cosa meua.

Em dispose a fer un test de velocitat a internet en varies pagines diferents, 5 o 6 pagines e probat, i quina es la meua sorpresa? que la merda de orange soles em dona 2.5-3Mb de 6 que tinc contratats, hi ha voltes que si, me arriba a descarregar a 411 kb/s, que es lo maxim que ma donat la meua conexio, pero de normal, megaupload, gigasize etc a 100-150 kb/s mes menos.
A hores d'ara e tornat a fer el test de velocitat a internet:
http://www.internautas.org/testvelocidad/

Me dona: 4135kbps de baixada i 611kbps de pujada, o lo que es el mateix--> 516 KB/s i 76 KB/s, quan aso es mentira, ja que no em descarrega a mes de 350 KB/s ni puja a mes de 30 KB/s.

Aso es indignant que una persona contrate 6 Mb li diguen que si que arriben i despres et vinguen, esque si estas lluny de la centralita, esque a lo millor la linea es vella, esque el 20% ixe de protocol, esque els antivirus i firewalls, esque la mare que ta parit orange.

Conclusio

Esta companyia es un timo, ni a dies que se cau i te quedes sense internet tot el dia, que ja ma pasat dues vegades en un mes, hi han dies que el telefono no dona ni senyal com abans d'ahir, la atencio al client es pesima, t'oferixen ofertes que no cumplixen, etc.

Lo unic bo que te esta companyia esque no capa els p2p, lo roin es que no arriba mai lo contratat, siga 1 mega o siguen 6, i has de estar pagant i foten-te tot el dia.

Per a que vos feu una idea, Espanya esta en el puesto 49 en un rank de tots els paisos del mon.

http://www.zdnet.com.au/broadband/results.htm?show=all

Ale opineu que aquest tema tambe te per a rato, i si podeu fiqueu les vostres velocitats en la pagina que e dixat mes amunt.

http://merdaencafe.forosactivos.net/portal.htm

2Indignación Empty Re: Indignación Lun Sep 01, 2008 10:43 pm

Bo-bobo

Bo-bobo

Lo de la velocitat és "normal". Te passa a tu i a tots. Jo tinc contratats FINS a 20 Mbps i me va com a molt a 10, les línies no donen per a més (o això diuen). Jo també tinc històries d'aquest tipus:

Quan tenia una línia de 4 Mbps i m'anava a 1 i pico, vaig tocar diverses vegades per a queixar-me. Cada vegada obtenia un resultat: que si introduzca nosequé datos iendo a panel de control (dades que els ordenador les inserta automàticament), que si realice tests de velocidad a distintas horas del dia, que si es normal... Al final vaig desistir.

I tinc una anècdota més recent: farà un mes em van tocar de orange:
- Con que compañia está usted? Con orange? I está contento con nuestro servicio?
- Bueno, pues con el telefono no, porque me llaman i no comunica, o no se oye nada hasta pasados 5 seg...

i me penjen, deixant-me en la paraula en la boca.

Però això t'ho vas a trobar en totes les empreses, no només en orange.

Com a conclusió final, España apesta en aquest tema. Quan nosaltres pagàvem 36 euros al mes (+ IVA) per una línia de 512 kbps, en Japó ja en tenien una de 12 mbps a 10 euros al mes.

3Indignación Empty Re: Indignación Mar Sep 02, 2008 12:16 am

Baha

Baha

Jaja, com mola fer el mateix post en un foro i en l'altre i que te contesten lo mateix xDDD

4Indignación Empty Re: Indignación Mar Sep 02, 2008 1:04 pm

Bo-bobo

Bo-bobo

Baha escribió:Jaja, com mola fer el mateix post en un foro i en l'altre i que te contesten lo mateix xDDD

Lògic. Mateix text, mateixa persona, mateixa resposta XD

5Indignación Empty Re: Indignación Mar Sep 02, 2008 1:07 pm

Baha

Baha

Joder, ja has trencat el paral·lelisme :(

6Indignación Empty Re: Indignación Mar Sep 02, 2008 1:43 pm

Bo-bobo

Bo-bobo

No, l'has trencat tú en el teu últim post. No vaig a parlar de lo de la suspensió de pagos si no ve al cas...

7Indignación Empty Re: Indignación Mar Sep 02, 2008 3:29 pm

Yuko

Yuko
Admin

... puff eso ocurre con todas las compañías
buen bueno ya que habeis contado una anécdota con la teleoperadora cuento yo otra XD

Como cada día, llamó una teleoperadora de no se que compañia, y contestó mi hermana, que colgó al saber que era una teleoperadora, al instante volvieron a llamar, y mi hermana que se ve que ese día estaba más subnormal que de costumbre le llamo hija de puta(...)
Total que a la décima vez que la operadora llamaba cogí yo el teléfono:
- Hija de puta- cuelga, y vuelve a llamar- Hija de puta jijii.
- Perdón? no crees que eres ya mayorcita para ir insultándote con una niña de 12 años-yo.
la operadora cuelga y vuelve a llamar.
- pues digale a su hermana que si quisiera podria denunciarle, porque tengo aqui todos sus datos dirección, teléfono..
- y yo por acoso, adios.

ya está XD

http://www.fotolog.com/o9oyukoo9o

Contenido patrocinado

Volver arriba  Mensaje [Página 1 de 1.]

» Otros » Offtopic » Indignación