¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

No estás conectado. Conéctate o registrate

Arena: A flamejar!

4 participantes

Ir abajo  Mensaje [Página 1 de 1.]

1Arena: A flamejar! Empty Arena: A flamejar! Dom Oct 12, 2008 10:49 pm

Baha

Baha

Ay, m'encanta quan algú entra en un foro molt fortet i cau bé a la gent, plenant així dues
pàgines de benvinguda.

Però no ha sigut aquest el cas de simx88, que ha caigut mal a la majoria del foro per ser més Casper que el propi Carrasca. Ah, i per buscar una tia a la que mossegar-li les orelles mentre veu algun dels capitols de Naruto. És graciós que haja aconseguit ja alguna direcció de msn...

Per tot açò, jo inaugure aquesta secció per a fer flame i mantindre la resta del foro net i bonic, perquè m'agrada molt, com ja va fer el tito Jeovah en el legendari foro de Magicblog una vegada, obtenint interessants batalles i bans per part del poble virtual. A més, m'autproclame jutge de l'Arena, demanant als senyors flamers que usen les més enginyoses i sutils maneres de flamejar-se. I si cap, que em fagen moderador per poder prendre mesures de neteja en cas de que fóra necessari.

Que comence el flame! Sort als gladiadors!!

2Arena: A flamejar! Empty Re: Arena: A flamejar! Dom Oct 12, 2008 11:09 pm

KrrasK

KrrasK

I tu no participes maricona? Ale va, a currarte els flames perro, que molt de mirar pero ja quasi no fas res.

http://merdaencafe.forosactivos.net/portal.htm

3Arena: A flamejar! Empty Re: Arena: A flamejar! Dom Oct 12, 2008 11:11 pm

Aximand Horus

Aximand Horus
Admin

ye bahamut, que tu també estas en la corda fluixa ¬¬ i mes proposant aquestes coses

http://otakunobaru.jimdo.com/

4Arena: A flamejar! Empty Re: Arena: A flamejar! Dom Oct 12, 2008 11:14 pm

Baha

Baha

És que estudie i treballe. No mola, però quan a una dona li ho dius, certament la impressiones (pren nota simx88 AKA La-persona-amb-nick-de-mòvil-japonés).

5Arena: A flamejar! Empty Re: Arena: A flamejar! Dom Oct 12, 2008 11:16 pm

Aximand Horus

Aximand Horus
Admin

doncs pues, lluiteu entre vosaltres baha y simx88 sempre i quan es respecten les normes del foro i tot aixo de mantindre el respecte.

tranquils que no banejarem a ningu. a no ser que faja coses per a mereixer-ho afro

http://otakunobaru.jimdo.com/

6Arena: A flamejar! Empty Re: Arena: A flamejar! Dom Oct 12, 2008 11:24 pm

simx88

simx88

si vullguera impresionar a les dones parlaria de atres koses ke dels estudis o del treball. bueno, lo millor es no gastar energies en estes koses, està klar, pero mira, vaig a kagarla i vos deixe un regalet así, ke es lo unik ke tink ke dir en este hilo:

Arena: A flamejar! Beater

ale, ia es podeu kremar

7Arena: A flamejar! Empty Re: Arena: A flamejar! Dom Oct 12, 2008 11:25 pm

Baha

Baha

No, el cas és que no lluitaré, o al menys no ho tinc pensat fer de manera activa.

Aximand, el que pense fer d'aquest post és un post en el qual les persones se diguen les coses de manera bonica, simple i elegant, fent-nos així riure i passar-ho bé. És la nova versió de Góngora VS Quevedo, però en format PHP. Si algú no ho fa de la manera que ho he dit, no serà respectat.

Jo te tinc respecte :).

8Arena: A flamejar! Empty Re: Arena: A flamejar! Dom Oct 12, 2008 11:32 pm

Baha

Baha

És que estic estudiant i...;).

Master&Commander Baha escribió:Jo te tinc respecte :).

Això va per tu Aximand! El que ha fet l'altre no m'ha agradat gens, la veritat.

9Arena: A flamejar! Empty Re: Arena: A flamejar! Lun Oct 13, 2008 12:23 am

KrrasK

KrrasK

Doblepost, vas.

simx88 escribió:si vullguera impresionar a les dones parlaria de atres koses ke dels estudis o del treball. bueno, lo millor es no gastar energies en estes koses, està klar, pero mira, vaig a kagarla i vos deixe un regalet así, ke es lo unik ke tink ke dir en este hilo:

Arena: A flamejar! Beater

ale, ia es podeu kremar

Por cierto que manera de ensuciar la imagen de Bruce Lee.


Butifarra for you.

Arena: A flamejar! Middle_finger_flame

http://merdaencafe.forosactivos.net/portal.htm

Contenido patrocinado



Volver arriba  Mensaje [Página 1 de 1.]

Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.