¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

No estás conectado. Conéctate o registrate

Left 4 Dead

+2
KrrasK
Baha
6 participantes

Ir a la página : Precedente  1, 2

Ir abajo  Mensaje [Página 2 de 2.]

26Left 4 Dead - Página 2 Empty Re: Left 4 Dead Mar Nov 18, 2008 8:32 pm

Baha

Baha

mizuty escribió:como bien te digo amigo bahamut cuando te lo dije ya tenia el router nuevo i eso significa qe no me caigo i ay testigos qe no em caigo la conecion,weno pues a mi no me gustaria trabajar aciendo x horas cobrandolas superbaratas me referio a yo en 12 hores guañarles yo en en menos e cobrat mes qe un altre i encima dando por culo detras tuya Arrow i no em jodas qe es la recomandada por ir a un sitio de enchufado claro esta qe te cogerian alguien qe conoce o qe no,pero eso tabien influya en relancion qe aveces la confianza da asco ,pues si no tienes enchufes que?te chuples el dit?pues vas al paro tires curiculums etc...
i weno en la crisis weo yo me referisc a enguany fa 2 añs era molt mes facil trobar faena.(fa 2 anys pensava lo mateisc qe tu pero ya no)

pd:baha mira les persones qe estan trabajant i mira el total de quants de la gent en españa i per deducio estaran en paro. anuncio!!

En Espanya hi ha molt de gos que lo unic que vol es xuclar del paro, ahi tenim al nostre amic EduXePrim i a molts altres com ell que van demanant baixa fins que pillen un curro en lajuntament.

Sobre la teva connexio, no se si te cauras o que...pero tu no me contestaves, que conste.
Si no tens enxufe (cosa dificil) supose que lunic que te queda es tirar curriculums i esperar, pero el curriculum es una manera molt passiva de demanar feina: exercir pressio dona els seus resultats ;).

27Left 4 Dead - Página 2 Empty Re: Left 4 Dead Mar Nov 18, 2008 10:27 pm

KrrasK

KrrasK

Això es el que vaig a fer a partir de hui, tirar curriculums fins a que me canse i a vore de aon em toquen :)

http://merdaencafe.forosactivos.net/portal.htm

28Left 4 Dead - Página 2 Empty Re: Left 4 Dead Mar Nov 18, 2008 11:26 pm

Baha

Baha

No digues "fins que me canse" perque aleshores entenc que pocs vas a tirar, home. I pensa que tens que posar fotos en tots :*

29Left 4 Dead - Página 2 Empty Re: Left 4 Dead Miér Nov 19, 2008 1:24 am

KrrasK

KrrasK

Baha escribió:No digues "fins que me canse" perque aleshores entenc que pocs vas a tirar, home. I pensa que tens que posar fotos en tots :*

Jo no me canse pronte de les coses com feu vosaltres, que vos entra la vená de fer algo i la feu i a la semana/mes ja l'haveu aburrit. Jo no soc així. Estic parlant de tirar 15-20 curriculums i esperar una mica, si no me criden 15-20 mes a altres llocs.

http://merdaencafe.forosactivos.net/portal.htm

30Left 4 Dead - Página 2 Empty Re: Left 4 Dead Miér Nov 19, 2008 4:59 pm

Baha

Baha

KrrasK escribió:
Baha escribió:No digues "fins que me canse" perque aleshores entenc que pocs vas a tirar, home. I pensa que tens que posar fotos en tots :*

Jo no me canse pronte de les coses com feu vosaltres, que vos entra la vená de fer algo i la feu i a la semana/mes ja l'haveu aburrit. Jo no soc així. Estic parlant de tirar 15-20 curriculums i esperar una mica, si no me criden 15-20 mes a altres llocs.

Jajaja

31Left 4 Dead - Página 2 Empty Re: Left 4 Dead Miér Nov 19, 2008 9:10 pm

KrrasK

KrrasK

Baha escribió:
KrrasK escribió:
Baha escribió:No digues "fins que me canse" perque aleshores entenc que pocs vas a tirar, home. I pensa que tens que posar fotos en tots :*

Jo no me canse pronte de les coses com feu vosaltres, que vos entra la vená de fer algo i la feu i a la semana/mes ja l'haveu aburrit. Jo no soc així. Estic parlant de tirar 15-20 curriculums i esperar una mica, si no me criden 15-20 mes a altres llocs.

Jajaja

Ei tio, que te donen per el cul. Si no tingueres el "treball" de camarero te trencaries el cul tambe a tirar curriculums. Ademes perque ara estigues bé de pasta i tal no es motiu per a anar fardant i tal, ja te arribaran a tu les vaques flaques... El dia que trobe curro i guanye mes que tu, que aixo es facil, te ho restregare per la cara i tambe faré, Jajaja com fas tu.

http://merdaencafe.forosactivos.net/portal.htm

32Left 4 Dead - Página 2 Empty Re: Left 4 Dead Miér Nov 19, 2008 9:21 pm

Baha

Baha

No, me ric de que no tingues treball. Me ric de lo que dius de que "nosaltres" ens cansem molt molt prompte de tot, i m'ha paregut irònic que això ho digues precisament tu.

El meu treball el podràs tindre tu després de passar per lo que jo he passat (que no li ho recomane a ningú, això sí que és "cobrar una merda") i si trobes curro i guanyes més que jo, m'alegraré per tu, perquè així podré jugar al puto L4D en tu.

Ah, i si no tinguera treball, no crec que el buscara tampoc.

33Left 4 Dead - Página 2 Empty Re: Left 4 Dead Miér Nov 19, 2008 10:07 pm

KrrasK

KrrasK

Baha escribió:No, me ric de que no tingues treball. Me ric de lo que dius de que "nosaltres" ens cansem molt molt prompte de tot, i m'ha paregut irònic que això ho digues precisament tu.

Arribe a la tenda en vosaltres i tots en la NDS i en el Jump --> Me compre la NDS + la supercard =250 euros mes menos i als dos dies de tindrela ningu jugava al Jump...

Mes avant vos pega la vená de Magic (se que portaveu molt de temps i tal vosaltres, pero els de la tenda no) me gaste infinito en mazos, fundes, etc. Als mesos magic a la merda.

Vos pega la venà (que si, que de esta me fartat jo tambe) de jugar al Melee en el piso, als mesos joc acabat. (menos mal que ací no em vaig gastar cap duro)

Sempre, sempre pasa el mateix, vos encapritxeu de qualsevol cosa, vos la compreu i als dos dies la teniu tan rebentada que les aburriu.

Menos mal que lo de les pistoletes de balins, si, lo de les repliques de les armes que anaveu a fer per a anar a jugar i tal no va seguir endavant, si no 200-300 euros mes per a abandonarlo en res.


Jo crec que soc dels pocs que mai me cansat de alguna cosa de estes anant en vosaltres, així que no se perque dius lo de "M'ha paregut ironic que aixo ho digues precisament tu". No se a que ve ixa frase perque ho repetisc, encara no me cansat del jump ni de la DS, ni de magic, ni m'importaria jugar algunes partidetes al Melee.

http://merdaencafe.forosactivos.net/portal.htm

34Left 4 Dead - Página 2 Empty Re: Left 4 Dead Miér Nov 19, 2008 11:20 pm

Baha

Baha

Perdona, però en tots els casos sense excepció el que tarda sempre eres tu.

Quan jugàvem DS, ho feiem en estiu. Tu la vas tindre en Nadal.

Quan jugàvem magic, tu et comprares les coses mil anys més tard, i per a aleshores jugarem prou, anant a tornejos de tenda, presentacions o inclús el regional. Tu no vingueres a ningun d'ells.

Smash no va ser una moda, per a res. Estos xavals ja jugaven a l'Smash abans de que jo entrara en el grup, o siga que portaven jugant com més de 3 anys a l'Smash quan tu jugaves.

En pocs casos va ser una moda "ràpida", perquè totes elles ocuparen més de 6 mesos o aproximadament això. En qualsevol cas, el que passa ací és que tu eres el que tarda a acoplar-se a la nova moda, no tinc la culpa de que te gastes la pasta quan ja ha passat de "moda" una cosa, deuries ser un poquet més visionari i donar-te compte tu soletes.

I el millor de tot és que l'exemple el tens en el joc que estem comentant:

Karraska en el msn escribió:ja vorem, si pille molta money pa nadal mel pillare lo mes segur i de pas te pagare el tf2

En nadal? No cal que te'l pilles ja, perquè segons tu "haurà passat de moda", així ahorres per a lo pròxim que vinga i ja està :). I deixa de fumar.

35Left 4 Dead - Página 2 Empty Re: Left 4 Dead Jue Nov 20, 2008 1:14 am

KrrasK

KrrasK

Baha escribió:Perdona, però en tots els casos sense excepció el que tarda sempre eres tu.

Quan jugàvem DS, ho feiem en estiu. Tu la vas tindre en Nadal.

Quan jugàvem magic, tu et comprares les coses mil anys més tard, i per a aleshores jugarem prou, anant a tornejos de tenda, presentacions o inclús el regional. Tu no vingueres a ningun d'ells.

Smash no va ser una moda, per a res. Estos xavals ja jugaven a l'Smash abans de que jo entrara en el grup, o siga que portaven jugant com més de 3 anys a l'Smash quan tu jugaves.

En pocs casos va ser una moda "ràpida", perquè totes elles ocuparen més de 6 mesos o aproximadament això. En qualsevol cas, el que passa ací és que tu eres el que tarda a acoplar-se a la nova moda, no tinc la culpa de que te gastes la pasta quan ja ha passat de "moda" una cosa, deuries ser un poquet més visionari i donar-te compte tu soletes.

I el millor de tot és que l'exemple el tens en el joc que estem comentant:

Karraska en el msn escribió:ja vorem, si pille molta money pa nadal mel pillare lo mes segur i de pas te pagare el tf2

En nadal? No cal que te'l pilles ja, perquè segons tu "haurà passat de moda", així ahorres per a lo pròxim que vinga i ja està :). I deixa de fumar.

Bé, tens raó en lo que dius de que me acople tard, pero si no tinc diners en ixos moments no puc anar al banc i dir, doneu-me un prestamo per a Magic o per a lo que siga ;-) Per aixó desde que vos vaig calar, temps de magic i tal, pase de comprarme les coses que teniu vosaltres per caprixo. El L4D no es un caprixo tio, a mi me agraden els jocs de FPS i tal i este no es pot piratejar, fa falta el original, igual que em va pasar en el counter. Es com si jo ara, pues no se tio, diguera: "Em vaig a comprar una PDA" i se fica de moda entre nosaltres i tu no te la pots pillar perque no tens pasta, quan te la compres al cap de 2 mesos o així ja ha "pasat de moda". Pues bé, segons tu seria culpa del que no te diners, no? I si ixa persona no li entren cap ingresos, de aon els trau? Venent droga? Furtant en les cabines o aon siga?

Per a mi seria molt facil dir: "Ostia estos tenen acó i "esta de moda" entre nosaltres, com tinc pasta pues m'el pille, però quan no hi ha tio, no es pot traure res. Ho dic per a que te fiques en la situacio de ixa persona que no te poder adquisitiu. Que ultimament no tinc ni per a comprar tabaco...

Ara te conteste punt per punt lo que dius tu:

1.- Lo de la DS, si tens rao no ho discutisc, pero torne a dir again lo de la pasta, vaig tindrem que esperar-me fins a les estrenes de nadal i tal :S

2.-Lo de magic no es cert el que dius, quan vau iniciar a Sergio (el de la tenda) a magic, vaig ser dels primers en comprarli un mazo, "Marcha interminable", lo dels tornejos si que te done la raó, pasava de gastarme 20 euros cada volta+tren+menjar per a anar a jugar a un joc que soles jugava els findes alli en la tenda un rato fins que cobraren per sentarte en les cadires xD

3.-El Smash com ja e dit dalt, jo al final tambe el vaig aburrir, però es un joc que li podriem haver tret molt de ell en les ocasions en que ens aburrim infinito.

4.-Lo del L4D ja te dit que m'el tinc que comprar, no perque siga una moda, sino perque me agrada.



Ale va, este finde de copixueles per ai, si hi ha pasta clar esta xD

http://merdaencafe.forosactivos.net/portal.htm

36Left 4 Dead - Página 2 Empty Re: Left 4 Dead Jue Nov 20, 2008 1:38 am

Baha

Baha

Ràpid i per a tota la família:

Pues bé, segons tu seria culpa del que no te diners, no? I si ixa persona no li entren cap ingresos, de aon els trau? Venent droga? Furtant en les cabines o aon siga?

Sí. Que els faja entrar. És una opció. És una altra.

No fumes (és culpa teva).

1-Clar que tinc raó.
2-Tampoc en tens, eres un random. Jo si haguera sigut tu no m'havera comprat mazos ni polles, el magic se viu anant a tornejos, no jugant en una tendeta de res. No vas disfrutar el magic.
3-No tens raó, espere que es creme en l'infern.
4-Allà tu.

Contenido patrocinado



Volver arriba  Mensaje [Página 2 de 2.]

Ir a la página : Precedente  1, 2

Temas similares

-

» Achmed, the dead terrorist

Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.